the apple doesn't fall far from the tree

Am I better of a quiter?
Fuck skulle ha pluggat idag. faack. kanske ska plugga nu, göra min franska, skolkade franskan idag. okej beginning. kom till skolan, efter jag typ stressa å ej kunde bestämma kläder! panic at the disco typ. Hade civis, grupparbeten igen (fekke). Sedan luuunch, står å minglar med folk i kön. sedan när man ska ta jäkla tomatsås, ja då får man ta sweet n sour sås till pasta, gråtta måtta. sen history, det var en skojig lektion, jag å lindsey satt å ritade på ett papper typ, och vår lärare är lika störd som vanligt. Sedan så satt jag i datasalen å försökte göra idrottsinlämningen istl för franska, ja ingen tänkte gå så jag är inte tillräckligt självständig för att gå dit själv, så blev alltså ingen franska. idrotten. kasst den också. hemåt, såg glee (börjat med den serien nu hoho). Sen såg jag big brother, det var typ dåligt men ska ge det en chans om 45 minuter igen! hoho, andra avsnittet, nu är dom ju i huset ialf. Ja min helg kanske lät tråkig förövrigt, men jag har i vilket fall tatuerat mig.. för er som inte visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0