ta inte livet så seriöst

Jag älskar livet. hej positiv tjej! nej men min går kväll var typ fett toppen, var fett glad. Min dag igår förövrigt betydde att jag missade två lektioner.. har missat sex lektioner denhära månaden, men haha jag är lite seg när jag fixar mig och jag har försovit mig, och ja, sen har det hänt att man inte velat gå på lektion. Men förmodligen får jag mitt CSN bidrag denhär månaden ändå! Glad tjej idag å igår ialf, har lärt mig att ta allt postivit, för jag är den som typ alltid hackar upp mig på att något går dåligt eller sådära, men vafasen, man ska istället komma på de bra sakerna! för det man "tar förgivet" och bara bli glad för någon kort minut, typ att man kom i tid till lektionen, eller maten var god, eller att man hittade rätt kläder att ta på sig, eller att folk hälsar på en, eller att någon säger att man är snygg, allt sånt är ändå jävligt gött hörrni och jag vet inte varför men jag kom bara helt plötsligt (typ) på att se allt positivt istället som troligen jag har fått från att mina föräldrar ser väldigt mycket positivt och även min kompis som jag lärde känna i höstas, han ser allt postivit och är aldrig ledsen! Skulle bara berätta det hoho. Hade franskaprov också, gick åt helvete haha men jag och Lindsey åkte och handlade på håltimmen, och jag fick hem fyra nya plagg så  det är ganska nice. & att våran klass samlar pengar till klassresa är också finnemang!

Mer postivit! Jag har bara ett prov kvar denna vecka. Sen har jag lov, hehe ska läsa två böcker, en i engelska och en i svenska, kämpa. Är faktiskt väldigt glad att jag åker bort och åker skidor, trots att jag egentligen har folk att träffa (för jag har aldrig tid pga skolan). Men anyway, börjar planera sommaren lite lätt, för faktiskt så är det inte långt kvar! Fast känns som jag vill göra så mycket så jag inte kommer hinna tyvärr.. men i vilket fall, JA DÅ KOMMER SELMA OCH CHARLOTTE OCH SASKIA HEM ÄNTLIGEN! Jo sedan kommer vi till en viktig punkt, igår hade vi beeptest och massa andra tester på idrotten, jag förbättrade mig i det mesta (i vilket fall på beep) och alla var jätte pushiga och teamwork typ, för när vi sprang läraren bah kom igen nu, och såg han någon slacka efter så pushade han dom ännu mer och sen så pushade alla som inte var var med & sprang och bah kom igen nu. och efter lektionen gick läraren ner på knä och sa att vi var skit grymma och den ända klassen som varit i sån bra standard osv osv, han bah jag menar verkligen dethära, var grymt stolta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0