sover du? Nej jag är vaken

Heeeej, Fredag! Skola, hade mitt svenskatal och känns bra att ha det gjort! Sen hade vi också lite oförberedd tal, "han har tendens till orch slakt", Sarahs handstil är lite svårläst. Det var kul, mest nu i efterhand skrattar jag åt det fast alla ba eh va.. Sen hade vi naturkunskap, det var kul att kasta pappersflygplan från fönstret, det ska jag göra igen hhaaha vad tråkigt jag har. Sist vare idrott, inte kul , handboll :( Fast efter hjulade vi skojigt aa. Sen åkte jag, josse och såfia till götgatsbacken och fikade på waynes coffee det var trevligt, sen var josse tvungen att gå så vi andra åkte till muffinsfabriken det var gott även om man efter mådde lite illa. På vägen hem träffade jag en trevlig gumma, vi pratade lite vid övergångsstället, tror det var ulla hon såg. Hemma åt jag pizza och så värsta tjockisssss jah é :) Imrn blire skojigt fekke liksom! Nu är jag trött, sova kanske? Bör plugga rejält dessa dagar för att undvika ig i kemi, yey jäjj det gillar vi. Nä godnatt! ----<@ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0