run run you'll never make it

Igår var jag ju i skolan såklart. sedan gick jag, olivia, alva, lindsey till Skrapan där vi fikade med Al Pitcher, ni vet komikern? ah precis, han från typ england som är med i Raw (hehe han märkte att vi kände igen honom så han kollade på oss f1 mkt, tufft). Men ah, vi fikade ju i samma byggnad ialf liksom! Sedan gick man direkt hem till gabbie, då klockan var runt 18, så försökte jag göra matte, jag inte bra. Sedan åt vi mat å åkte in till Stan (köpte godis för 64 kr) och såg "Burlesque" med Charlotte Perelli, sångerskan, tufft liksom två känidsar på en dag (alltså CP (haha kom på det precis) var  påsamma bio liksom, samma film). Filmen i vilket fall var faktiskt jätte bra, inte värdens bästa story men typ kärlek, drama, uppfylla sina mål i livet, och jääääätte mycket dans! Men den var underhållande och bra! Sedan idag har inte mycket mer hänt tror jag.. nää typ " jag antecknar det i min icare matilda, har köpt nytt minne för dig nu" tacktacktack. Detta är tjejerna efter gympan:


Kommentarer
Postat av: ALva

Hej. Jag tycker om er. Och Al Pitcher.

2011-02-09 @ 04:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0