onsdagenskola

Hej hej, ingen nyhet att jag är dålig på att uppdatera i såna här skoltider med massa prov och sådant!
Idag tex så gjorde vi matteprov vg-mvg delen i typ flera timmar kändes det som för mesta delan av tiden satt jag typ och kollade i luften för att jag inte fattade hur man skulle göra men när jag trodde att jag hade fattat blev jag glad heh hoppas på det bästa! Vi började dessutom mycket tidigare pga att det var prov så det var ju inte så kul men men, inget att deppa för haha man får ju vara tacksam att man får vara lite extra i skolan ;)
Sen hade vi franska och det har blivit tråkigare sen några ggr, känns som jag är dålig på det men jag ska kämpa!
Och sist var det mitt hatämne: KeMI!! Vi fick tillbaka proven och resultatet för klassen var
8st - IG, 12st - G, 10st - VG, 0st - MVG och jag var helt inställd på att få ig så dåligt som det gick! seriöst jag kan ingen kemi i jämförelse med vad vår sk lärare tror vi kan och vill man ha MVG får man lägga när all sin tid för det krävs mer för det än alla andra ämnen tillsammans och den tiden har man ju inte, asså han tror typ att man kan memorera allt! JAg blev i alla fall glad för jag fick G!!!!
Nu var det då dags att plugga samhällskunskap till imrn! Lite om vad som händer i världen, globalisering och så. Och jag har från nu som mål att sluta skjuta upp allt för nu pluggar jag liksom dagen innan, då blir resultatet sämre. Lite varje dag ska man ju typ plugga!

Nu ska jag vara positiv! Ljusare tider, 2dagar kvar till lov och tiden går fort så snart är det sommar! :D
Bra avslutning på inlägget där tycker jag ;)


Fin utsikt man har från sin bur!

Hejdå!

High five! kadisch burrulurrluuu duut..duut..duut... Hallå?
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0