now I'm walking that lonely road again.

Asso sebastian krantz, herregud, han kan verkligen sjunga. dör.
Jag hade det ganska gött i skolan idag, men ja, matten, min älsklings lektion
(japp, faktiskt utom typ leadarship) gick bra ! så första ordentliga jobblektionen på veckor.
Har ätit mackor idag, det var ju inte speciellt bra, men hanna å jag shoppade på willys
och fikade liksom i liljeholmen.
"Det löliga lantisarna lantas i liljeholmen" eller ngt kom vi på.
ah sen så har jag försökt göra civics och övertala folk att börja dansa
1. går skit. 2. går skit.
tjohlahopp. lyssna på låten kvinnor.

jo en tuff grej, pappa hittade trisslotter han fick förra året,
kan ta kort på dem sen, för det var över 100 st. JA på riktigt.
 maybe we will become richbitches?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0