Min mobil

Måste bara göra ett inlägg som hedring till min mobil!
Min mobil är en trogen vän eller nej okej men saken är att idag så skedde det en olycka!
Vi befann oss på tredje våningen och plötsligt faller något ner till understa våningen (den med stengolv dessutom). Vi upptäcker att det är min mobil men jag blev inte så orolig men jag tänkte att när jag tar upp den och vänder på den kommer skärmen vara krossad och den kommer kanske inte gå att starta. Men till våran stora förvåning fungerade den, inte en repa heller! Det är otroligt! Vilken hjälte ;) (tur att ingen fick den i huvudet för antagligen hade den dött, illa).
Sen utanför klassrummet började andra följa mitt exempel och kasta sina mobiler fast upp istället för ner och så råkade någon slänga sin lite för högt så den landar på våningen över och faller i bitar haha det var väldigt kul men den mobilen höll också. Jag har en samsung btw och det går rykten om att deras nya är typ dom bästa.
En annan väldigt rolig sak som jag skrattar åt än idag var igår när Lea lekte cool och kastade sitt pennskrin upp och ner och fångade det men sen råkade hon kasta aningen för långt så hon fick springa allt vad hon hade men missade den ändå! Det såg iallafall väldigt kul ut, så fail på den coolingen! :)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Skriv om resten av dagen också!! <3

2011-02-25 @ 23:25:14
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

JAjaja! Man får ju inte missa att skriva om en fredag! Min bästa dag är fredagar!!!!!! <3

2011-02-26 @ 00:02:46
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra! Men jag kan inte hålla med dig! Det betyder ju att skolveckan är slut :'( <3

2011-02-26 @ 09:12:38
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag förstår att du inte håller med men vi brukar ju ha så kul dom dagarna liksom! HEHEHE men alla är ju olika vissa lite speciella <3

2011-02-26 @ 11:43:20
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0