Lov lov lov

Hejsan nu är det dags för ett inlägg! Matilda åkte till sälen igår och ska vara där en vecka så det blir nog mest jag som får stå för bloggningen!

Igår, söndag så var jag hos min kära vän sofia! Det var kul som alltid! Vi spelade kort, såg på solsidan, åt lyxig mat och kollade på filmen "Parfymen" som var lite konstig. Man hejjade liksom inte på huvudpersonen som man i vanliga fall brukar utan man ville liksom slå till honom, så jag vet inte om den var så bra fast inte jättedålig eller jag vet inte. Sen spionerade vi på hennes grannar, det var bra utsikt så perfekt läge om det bodde ngn snygging där höhö. Sen var jag tvungen att gå tråkigt nog men det måste man ju, och vid min port står en läskig gubbe och typ försöker komma in så jag typ står en bit bort och väntar på att han ska gå och folk typ undrade varför jag stod där men jag ville liksom inte släppa in ngn uteliggare hos mig! Han gick tillslut så jag fick komma hem!

Idag har jag inte gjort mycket. Jag har pratat lite med Sofia som strax sitter på ett flyg till kanarieöarna, hon är aningen flygrädd kan jag nog påstå och värsta platsen tyckte hon var längst bak och nu skulle dom tydligen få sitta ganska långt bak men det kommer gå bra! Fick ett jättesött sms så gulligt! Kommer sakna dig också Sofia! Tråkigt att folk ska vara borta hela veckan men jag får ta mig i kragen och hitta på roliga saker jag också!
Tråkigt nog har min kära broder fått feber och kanske halsfluss, vi skulle ju åkt till romme imrn men vi får se hur det blir med den saken. Antingen åker typ mamma och jag upp själva eller så åker vi bara ngn dag senare.

Nu ska jag strax gå och klippa mig, jag vill men ändå inte. Långt hår är fint och därför vill jag ju inte klippa mig men jag måste för det är jobbigt och slitet! Hoppas det blir bra och inte för kort!
Höres senare! Shasha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0