Life whats u make it

Min helg. Eller nej min lördag, jag kommer inte ihåg resten, eller var det tvärt om? Vi kör på lördagen ändå, så gott vi kan. Först blev det akrobatik med hanna å Lea ser på, sedan skyndar man sig hem, Olivia kommer hem till mig sisådär kvart i fem kan vi väl säga. Vi fixar oss, äter middag, thaimat. Och sedan beger vi oss mot södra station för att 18.15 möta Jessica där. Vi tar pendeln strax därefter mot Södertälje, och är framme där vid 19 tiden, sedan väntar vi på bussen, som sedan tar oss till Nykvarn, där vi är strax efter 8. Vi möter människor och beger oss mot min&olivias klasskompis. Många har backat ut från festen pga alldess lokaltraffikproblem, men vi kämpar haha. Ja, man hälsar på lite nytt & gammalt folk. Sedan kommer fler, med nästa buss som kommer en timme senare, och sedan ännu många fler en timme efter det. Vi hade faktiskt väldigt kul, dansade, sprang omkring och fotade och ja.. sådant man brukar göra på fester. träffade nice folk och slänga sig i snön utanför. Kvällen går och tiden mellan nio å ett gick väldigt fort om jag får säga det själv.

Sedan drar jag, olivia, Jessi, en annan brud och tre snubbar hemåt vid halv ett, kommer med bussen som går klockan ett, men väl i södertälje var det såååklart förseningar, så ja, jag köpte lite mat, hamburgare hoho.. så åt vi alla, pratade mycket åsådant. Sedan när vi upptäcker att förseningarna är kinda jätte jobbiga vid 02.25 tänker vi, okej bussnästa, och det blir en buss inmot staden. Det var lite skoj, jag låg och halvsov på en kille från festen (haha) längst bak i en buss och ja.. vi var vid medis strax efter halv fyra och hemma vid kvart i fyra ungefär. Jag fick bara sms på morgonen av killarna att de var hemma vid halv fem ungefär, so that's it. Det var min lördag/natt. Puss 

På måndagen blev det "walk of shame", som våran klasskompis såfint kallade det, dock tror jag inte jag fick skämmas lika mycket som andra hoho, jag hade dock råkat bränna jessi.. men annars ingen skada skedd (typ)!

(vi gillar att fota oss själva. Jessi, Ellinor, Johanna, Olivia, jag)


(början)


(snökastning)


(vi gillar fina bilder)



här har ni födelsedagsbarnet å olivia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0