keep dreaming stupid

Igår tog jag det lugnt. Akrobatik, och sedan vare en död fest kväll om jag ska vara ärlig. två fester i bromma, men min kompis var sjuk så han kunde ej gå dit m mig, och sedan en på värmdö, men det ligger åt helvete så nejtack. Så jag var hemma, och somnade tidigt tidigt och så på film lite också, började se Dear John, såg 22 minuter, sen sov jag. Ska se lite till på den nu och det var ungefär vad jag har att berätta. Tänkte ungefär såhär att idag ska jag ignorera att det inte är ätar dag, och äta kakor, städa mitt rum, maybebaby gå promenix, och köpa kläder (behövs), åh typ skidkläder, herreminge. och sedan tänkte jag försöka få tag i kim å hanna för att se film ikväll, förhoppningsvis gåre. This week, ser pretty good ut, två prov (franska å science) och inlämningsuppgift på hur mycket jag har tränat de senaste åtta veckorna.. man ska ha tränat sex av sju dagar i veckan.. njaaa. kanske inte riktigt tränat så mycket... i fredags var dagen nice, efter skolan åkte jag å lindsey till sös, och sedan till bowling med olivia å Lindi och spelade, här nedan ser ni en fin bild då olivia ville mörda mig för jag vann (hehe). sedan gick vi å åt på tacooobar!! :D



Här har vi Lindi som har blodsockerfall,
ni vet som man får när man går på konstigt matschema
och typ inte får äta någonting skojigt! :)


Och här ser ni att lindsey blivit gravid,
fast hon ramlade troligen så många ggr så hon tillslut fick missfall.. men ialf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0