Kattmat!!?! Du väckte mig för att öppna en idiotisk burk med kattmat?

Eftersom jag varit dålig på att blogga får ni ett extra litet godnattinlägg hehe. Jag ska strax duscha sen sova! Vi börjar 8:15 imrn vilket är lite jobbigt men vi har ingen naturkunskap och idrotten är framflyttad eller bakflyttad, eller vad säger man? Aja vi slutar i alla fall kvart över ett vad jag vet! :) Då ska vi hitta på ngt skojigt! Och läsa i en viss bok kanske? Sen äre ju lov!!! Fett skönt asså det behövs verkligen! xD
En fin bild på ngra randoms som avslutning!



Killen höll sig vaken hela natten för att försöka komma på var solen tog vägen när den gick ned. Till slut så ljusnade det för honom.

Om du ska sova på historielektionerna får du inte snarka så högt att du väcker dina klasskamrater.

Om du visste allt, skulle du inte sova lugnt.

Skratta och hela världen skrattar med dig, snarka och du får sova ensam.

Somliga människor talar i sömnen, till och med när de sover.

Hoppas ni blev lite trötta av detta! Hehe, gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0