I got my head among the clouds and I will never be free - ROMME DAG MED SKOLAN

JAG ÄLSKAR DEN HÄR DAGEN.
Bäst dag! skiddag med skolan! alltså jag är skit glad! Börjar med att man går upp 04.10, fixar sig, matsäck osv. möter alva 06.15. går till skolan möter resten. skyndar sig till bussen så jag såklart ramlar inför alla hoho, sedan fuskar vi och byter buss med gustav och ramtin när alla sitter tysta på bussen och deras namn ropas upp säger vi "we changed seats with them". "well, u can't, u gotta change" så kommer en lärare och hämtar oss liksom.. hehe ahh. segar ner hela resan, tja! jaja. Lyssan musik, äta, sova i bussen. Väl framme  i Romme = skidor.
ÅKA SKIDOR! wooho fekke.

Sedan åker jag massa liftar  och backar och åker med folk såsom,
Alva & Olivia!

sedan äter vi lunch.

sen åker vi mer skidor, med fler olika, såsom.
Jag, alva, olivia, emil, gustav, ramtin, johan, tim, oliver och jocke, patricia och hennes vän.
Men ramtin tappar vi bort och han hade precis innan åkt in i ett träd och fått lätt hjärnskakning och vi åkte svartbacke när han försvann, så när vi letade, ja då var han ingenstans. men tillslut hittades han och allt var lungnan! Så vi fortsatte att åka massa fina backar till i solljuset som sken på oss.

Vi har roligt på bussen hem och fotar och ser på Ace Ventura
& byter musik & kollar på bilder & äter och pratar. en sjukt bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0