Happy baby

TJobresh Häjj! :) (:
Igår var jag som säkert nämnt några ggr på akrobatik, det var skojjjhigt! Sen wii wänt to da hoom och jag inget gjorde, jo jag såg lite på melodifestivalen och åt mig tjock på godis och kikade lite på matten för att jag är en cool naturvän.
Idahså har jag hängt på friskis i hornstull med min vän sofia. Först körde vi yoga och då typ somnade man men sen kom "happy baby" positionen och då kunde vi inte sluta skratta haha :) Efter så hängde vi på gräsmattan utanför och sen gick vi till gymmet och körde inte så hårt, lite stretching och öva på handstående och så. :) Innan vi gick hem övade vi på att fläta och jag måste säga att jag gjort framsteg! Blev riktigt bra, utbakad jä!
Nu ska jag dra till köket för att käka lite, är fet hungrig. Sen får vi se om jag kanske ska plugga lite med mina goa vänner eller se ngn film sådär skoj! :) Hejdåååååå1


Kommentarer
Postat av: Lina

Happy baby, weird. Det finns död mans ställning och hund grejer också xD Yoga är skumt ibland :) Lycka till med att äta (?), äh det blev lite konstigt men du fattar :)

2011-02-20 @ 22:15:03
URL: http://llinaahh.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aha vad roligt, dom borde man ju testa haha ;) Tack, det gick bra att äta xD

2011-02-21 @ 19:38:33
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0