glömde rubriken

hhHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjJJ
eller hur man börjar ett inlägg ;)
Idag var det ju lördag :) idag var jag och Matilda och även Lea på akrobatik :) Det var kul liksom göra ngt man en gång i tiden gjorde! Så nu och varje lördag är det akrobatik som gäller mellan 3-4!  :)  Sen efter så väntade jag med lea lite för hon skulle träffa en med samma namn som jag. Sen gick jag hem. Jag städade mitt rum och inte mycket mer typ åt och såg på tv. :) Nu ska jag snart sova säger vi och vi kan hitta på att jag ska plugga också, ja men guvva kul xD Så då seses vi imrn kanske kanske. jä.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååååh, va kul med akrobatik! :D Jag vill vara med!! <3

2011-02-14 @ 22:15:12
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0