Fredag och lov!!!!! <3

Hej igen! Nu ska jag berätta om min dag.
Den började med att jag typ vaknade innan min klocka ringde :S vi började väldigt tidigt så det var konstigt. På tåget möts jag av en resväska, det var inte marianne, det var josse haha så innan lektinen gick vi och lämnade den på väskdagiset. Vi hade engelska, matte, svenska sen lunch. Efter lunchen var det idrott och vi körde boxning, det var faktiskt väldigt kul. Man fick liksom kämpa och slå ut sin ilska fast det var jobbigt också och man kunde typ inte slå så hårt man ville för det gick ej och min handled typ sprack men jag kämpade på! Jag var med lea och hon kämpade nog hårdast av alla där :) även om hon missade slagkudden så tog hon i lika mycket det spelade liksom ingen roll och när man kollade på andra var det kul så man skrattade men det var ju bara bra, liksom träning för magen också ;) Allt ska man se positivt!
Efter lektionen var vi såklart kvar lite till och typ körde lite ringar och så, skojigt det. Sen efter att vi var sega på att byta om drog vi iväg för att fika. Vi hade också lånat stockholm fikarbok eller vad den nu hette så vi hade kollat upp var det fanns och lite oeniga var vi kanske till en början men vi kom till café string tillslut. Där kunde man köpa allt bokstavligen xD heheheh Jag åt äppelpaj med vaniljsås, mmmmm det var var verkligen gott och man fick värsta stora biten (...föda). Där satt vi ett tag och det var väldigt trevligt! Sen gick vi till skrapan och kollade lite i intersport och där gjorde jag misstaget att försöka lyfta ett 20kg´s klot, för jag var helt svag i armarna efter boxningen så jag orkade nästan inte få upp den på hyllan igen, det var lite frustrerande.
Efter det gjorde vi inte så mycket mer, vi åkte hem och jag somnade direkt, trött som jag var! När jag vaknade var det middag och det blev thaimat! Min favvomat!! :P
Sen har jag varit trött i hjärnan och kroppen så jag har inte orkat göra ngt alls. Ska nog sova snart om ngn timme kanske.
Imrn är det akrobatik! Tagga!! ;)


Jättefina vänner! <3


Vad är dethär? Är Lea sjuk i huvudet? Där ser ni survival of the fittest, min mobil! <3


Vacker, fina bilder på Sofia men det vill man ju inte säga eftersom egot själv säger det.
man behöver liksom inte påpeka det igen. <3


Så himla söt tjej, verkligen vacker, tror inte jag sett någon snyggare! sofia mobbade mig och tog fula bilder! Därför har jag gjort om dom lite som:

Jag = ondskan

Mindre än tre, det är bra det! Det gillar vi <3 god natt!
Jag drabbas mer och mer av naturarsjukan, för varje dag som går, men det är inte mitt fel, det är en arbetsskada!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra jobbat! Men vad hör jag? Thai=favvomat?? Vad hände med Laxen? Jag älskar din kamera!! Det blir så fina bilder! :D <3

2011-02-26 @ 09:14:15
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad är bra jobbat? Jag måste säga att thai var väldigt gott men såklart finns alltid lax i mitt mindre än tre. Såklart du älskar min kamera, det är ju min liksom allt som är mitt är bra, du såg ju min mobil liksom! :) det handlar ju inte om vad som är framför kemeran, inte alls.. <3

2011-02-26 @ 11:47:48
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ditt inlägg var bra! Okej, då blir jag lugn igen. :) Ja, det är sant! Du har bra grejer du :D haha, nej, inte lika mycket! ;) <3

2011-02-26 @ 11:59:53
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0