Fekkespråka

Fekkefekkespråkaspråka. alkohol. poliser. dans. strulande par. lättsammanfattning av kvällen. I sin helhet var det än väldigt lyckad kväll. Bara några få idioter där, men de mådde ändå skit (man mår som man förtjänar idiot).

Vi kan säga såhär. Hanna å Sofia är hur sega som helst och jag stressar för att fixa mig, sedan kommer de hem till mig, Hanna äter lite. drickande. springa till pendeln. hitta bussen. kommer in direkt. lämna utekläder. träffar mycket folk man känner, trevlans. dans. dö av ingen luft. dansa igen. hälsa på lite mer folk. Polisen var där ialf, och vakterna höll koll, fast såklart släppte de in fulla folk också. Efter att stått och pratat med fintfolk vid garderoben fick man skjuss hem och var hemma tre.
vaknar med ångest, vaknar med smärta, blandade känslor, tyngd i mitt hjärta.
Dock inte mycket. inte bakis här inte! Sedan har jag ignorerat min mobil, och gick promenad, med musik, ingen som hells lust att träffa någon. Nyatag. Nyatankar blandade med gamla. Går nyaväger, slutar med att jag går tanto-liljeholmen-till årstabron, bortått, kommer till gullmars, går längre, går next to E4an (fast det förstår jag först när jag ser mot GBG). går till telefonplan. åker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0