love skolan, vill gå i grundskolan hoho

Hej våra blogg läsare sänks! :D känns bra, men inte speciellt konstigt, denhära veckan har varit en del enligt mig hehe, 3 redovisningar och ett prov och en inlämning. Man blir skit trött av skolan, och jag kommer hem död, men ja hörrni då ska man plugga t nästa dags uppgifter och sova vid 12. men det kanske inte är så konstigt att jag är trött när sover högst 6 timmar per natt, är uppe 18 timmar och hålla igång hela dagen. det var nog inte så konstigt att jag somnade på gympan haha.. vi hade dock avslapningsövningar in case u wonder. men ialf, haha olivia väckte mig tillslut så det var ju bra, men liksom. ah.. idag hade jag matte prov, hann ej klart, är fett sur för att vi inte har tillräckligt mycket tid. ah jo hade bara två lektioner idag.. eller tre, men första lektionen hann jag inte till för jag var inte färdig fixad haha.. Kinda min dag. ska plugga science och försöka skriva på svenskan, är tyvärr skit trött dock, och vill bara sova. tänkte till å med skriva godnatt. jaja skoj puss.

Ah jo kan även säga, se The town! den var jätte bra, ska berätta om min helg i nästa inlägg tänkte jag nu hehe *ignorera skolan*


Feel your pain, you feel mine
Go inside each other's mind
Just to see what we find
Look at shit through each other's eyes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0