dagen + trisslotter

Kinda äntligen. Är vad jag känner just nu. Äntligen är veckans uppgifter klara, jag menar skickade in min sista uppgift för 30 minuter sedan. Min dag har varit nice, kom till skolan lite tidigare och gjorde klart natural science (intresseklubben antecknar) sedan vare engelska ialf, skrev 250 av ungefär 1000 ord, och man skulle vara helst klar då liksom, ahmen bra jobbat matilda! Sedan natural science, vilket jag hela mitt liv hatat, men nu har vi en bra lärare så det är fett toppen! (hatare inte lika mkt längre). Sedan såg vi Ung utan pung, teater grejen i skolan, den var faktiskt jätte bra, första gången jag går på en sån "amatörteater" som varit så jäkla bra! den var skit rolig, olivia och lindsey satt å skrattade så dom började gråta, den handlar om nätet, de på något sätt driver med alla sidor, youtube, facebook, twitter, bloggar osv, men grejen är att det är HELT sant. Sen var den när de gjorde en del av pjäsen då står det en tjej och spelar psykolog och bah "men det lugnt, du behöver inte skämmas, jag vet att flera i publiken har exakt samma problem här, det är vanligt och inte pinsamt!" Och sen tillslut så vänder sig killen hon pratar om (vi fattar ju inte vad det är för syndrom han har) sen så vänder han sig om och tar fram mobilen och tjejspykologen bah "jag förstår att dethära måste vara psykiskt påfrestande för er att inte fått hålla i eran mobil på 40 minuter, så kom igen nu, ta fram mobilen allesammans och klappa den lite, den måste få kärlek nu!" och sen hon bah "känns det bättre nu?" till killen med syndromen, han bah "ja mycket bättre, nu känner jag mig lättad". Så stört men såå sant!

Efter skolan åkte jag och Lindi till stan och köpte födelsedagspresent till våra pappor (min hade födelsedag idag, asso fredag), blev en skjorta från dressman, sedan väl hemma började man göra sin englishstory, slutade med att jag raderat allt jag skrivit och gjorde om allt & sedan var även familjen på Vapiano och åt, och väl hemma igen, skrev jag klart och skickade in den exakt 00.00.00 (fick bekräftelse på det).
Ja och nu har vi även skrapat våra 190 trisslotter, känns bra!


skillnad på vinnar högen, och förlorar högen eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0