bon jovi

Lördag idag, den dagen man brukar sova länge! Men nej, jag vaknade runt nio av att någon bankar i taket! Först trodde jag det var min brorsa som ville va lite jobbig och bankade på min dörr men det var typ barnen ovanför som kastade saker i marken eller typ studsboll, intresseklubben antecknar inte ens :( Jag försökte somna om för att jag ville sova mer än 7 timmar! Det gick såklart inte, jag kommer typ bli trött idag inte kul! Men ngt bra var att jag fick frukost på sängen! :)
Kl 3 är det akrobatik, tills dess vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske ska man vara lite duktig och städa sitt rum! Eller inte.. vi får se. Det är inte bra att blogga när man inte har ngt intressant att skriva för då blir det som nu, jättetråkigt! Förmodligen kommer jag blogga massa på lovet men dessvärre kommer dom typ vara som detta.
Jag har inga planer för lovet direkt, på tisdag och onsdag kommer jag och min familj troligen åka skidor så det ska bli kul! :)
Au revoir!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0