Before to late

ciggaretter är en farlig drog, sure du kan testa, men testa betyder en gång. inte mer. jäkla skit. jag hatar cigg. den lukten sitter kvar i mig nu haha. så jävla fucking sämst. känner jäkla lukten då å då, fast jag ej röker. skit också. åååh jäkla cepe. hej jag är arg hehe. nerå. Men ska bara förklara för er att cigg är sämst, det suger, hatar det. Ska aldrig mer röka. det är mitt löfte. ett löfte jag fan inte ska bryta. jag vill leva.

roligare saker:
taggar till sälen. och thailand, thailand mest hehe. men nejdå allt kommer inom sinomtid (?)
Taggar till sommaren hehehhehe :)
The script är jätte duktiga!!
Ah vill klippa mig också!!!!!!
såhär är jätte fint, men vet ej om jag vågar haha, ni ser med snesne lugg liksom!: 

Kommentarer
Postat av: johanna

hur gammal är du ?

det är riktigt skönt faktiskt,

det är bra med mej med :D

2011-02-22 @ 10:11:07
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0