vatten i örat

Tja blogg!
Idag var det vanligt shcema i skolan. 08.00 satt jag i B204, lite nervöst var det, jag själv med massa nya franskamänniskor men sent kom sarah. Vi arbetade mest med en gammal låt och det var blev ändå en bra lektion, man kom ut glad, antingen för att det var en skoj lektion eller för att man var lättad att den var slut ;)
Sen ny lärare i fysik, vikarie, sen får vi tillbaka den där andra.. :,( Jag har ännu inte tappat hoppet om fysik för det verkade ändå rätt intressant och vi ska till GRÖNAN och labba lite hehe xD
Sen engelska, ny lärare som alltid, skrev ett brev om mig osv.
Efter skolan och lite lunch åkte jag med sofia, lina, tea, alexandra, sarah och josse till åkeshov och badade! Det var roligt! :)
Efter det åkte jag hem och köpte en kalender för det behöver man, jag är bäst. Sen åkte jag hem till selma en stund och fest hos mange med chalotte och saskia :) Sen hem och jag är bäst igen och lagade mat, gott igen vill säga ;) jag lagade typ biff.
Juste jag har fortfarande vatten i örat och det är hur jobbigt som helst!! jag hör inte så bra :/ Nu ska jag tagga sova om typ en timme säker, utvilad vill jag vara nån gång!


Kommentarer
Postat av: Lea

Jisses vad jag saknar er ibladn!! ^^



o jag dansade jazzfunk, commercial (två styckna), streetdance eller hype och streetjazz. ska du gå kvar på akrobatiken då? :D

2011-08-27 @ 00:50:27
URL: http://blackkey.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0