min tisdag

Ännu en dag har jag gått. Även denna ganska bra, som ni sett så kom matilda till mig ngn gång på morgonen då jag inte hunnit gå upp hehe så då fick ju hon lite kul vid datan när jag duschade och fixade mig ;)
Jag var också duktig och lagade lunch till oss och det gick faktiskt bra. Sen gick vi ut lite och gick och sen hem till matilda och då kom gabban. Vi åt och kollade i matildas rum, så skoj som man kan ha det. Jag har snabb reaktion på reaktionstestet,, not. xD
Jag och matilda gick på bio, vi såg HARRY POTTER!!! :O WOW så coola är vi och jag tyckte den var bra och slutet var så kul hahah :) Det som var bra var att jag fattade utan att ha läst böckerna!


Jag träffade sötaste katterna i danmark, dom gick alltid sida vid sida haha :)
Andra djur jag träffade i danmark:


Nu är jag trött, jag blir alltid trött vid 12-tiden nu på senare dagar hmm godnatt :) sova ett det är rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0