trettonde augusti.

Godmorgon, här väntar på helt klar på att hanna ska fixa sig. vi skulle vara på fridhemsplan klockan ett, förvånar det er att hon vaknar tjugo över tolv när jag ringer? skulle inte tro det va. Nu svarar hon inte alls heller. Och jag bara väntar. Har städat mitt rum, halvt vuxen poäng. Igår var jag på bio dejt med Lindsey och såg Bridesmaides, den var faktiskt skit bra och väldigt rolig. Lindsey dog lite ibland. Vet ni vem vi träffade (eller ja nästan) NEMO!!!! jag tyckte det var jätte pinsamt att stå i kö när han stod i kassan bredvid och jobbade där, vet inte ens varför men yes. Har lyckats ladda över alla gamla bilder, musik och videos från förra mobilen till datorn, och laddat över musik till min nya. Mamma vill jätte mycket flytta just nu, ångest innebär det för mig. Familjen ska till landet i varjefall. Ska träffa Hanna å Emma (från torquay) på dagen och sedan ska jag träffa Gabbie. PUSS.
(en bild på snygga människor barar sådär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0