rmk.

GOOOOOOODMORGON! Hanna&matilda här. Igår träffade jag Anna och sedan blev jag kidnappad av lindsey, lindi, alva och olivia till mosebacke typ, fick gå runt med ögonbindel (!) åt kakor och massa mys. Hanna var med Sofia och Josse som vi sprang på och sedan åkte vi hem till Olivia och nu har jag lyckats med (ett av mina) mål i livet, övertala Justin bieber att han inte är kass, vi såg på hans film och nu är faktiskt lindi, lindsey & alva övertagna till den goda sidan och förstår varför vi tycker om honom!!!!!! (YES!!!). Nu sitter jag hemma hos hanna och vi har kollat på biljetter till gbg ditt vi ska på måndag. Sen blev vi lyckliga när vi upptäckte att nästa vecka är det massa artister på ung08. Jag dog. Rmk spelar på torsdag. Riktig Lycka. Även Ison & fille spelar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0