min helg

Min helg var ganska nice asså börjat topp och trappar ner för hur firade jag min sista lovdag igår då? Nej inte alls.
I fredags så träffade jag gabbie tidigt (för att vara lov) och drog till stan och köpte present till matilda och sen handla mat och lagade mat, det är bra att man bor så nära för då var det liksom "okej jag har ingen vitpeppar, går du och hämtar den hos dig gabbie". och vi dukade och faxade och fixade oss och sen vid halv 6 sex så kom selma, saskia och charlotte och sen också sofia. Sen har matilda berättat resten men vi åt en väldans god middag måste jag faktiskt säga, vi lyckades riktigt bra och så bra hade jag inte trott :D Det var väldigt trevligt och sen drog vi ut, jag stördes faktiskt inte så mycket av att det regnade för sen åkte vi till tove och det var faktiskt nice :) Bäst kväll ha!

I lördags var jag lite här och där vaknade hos gabbie, hemma, hos gabbie, hos matilda, hemma sen ut till kungsan och såg lite olika artister som danny, petter, chris mm och det var kul att höra dom :) Och igår då chillade jag mest ba, kort och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0