IEGS :)

Har haft mina två första dagar på Internationella Engelska Gymnasiet. Första intrycket var bra, rektorn pratade om att vi var som gäss (alltså gåsar) och klassen var väldigt trevlig! Det enda dåliga är att vi bara har en kille i klassen, och han verkar inte så jätteglad över att vara enda killen. Och skolmaten är inte toppen, en tjej i min klass hittade en fluga i sin mat första dan :P
Har fåttnågra snela vänner men har ännu inte pratat med alla i klassen än, det får jag göra på måndag! Och då kommer också alla 2or och 3or så det ska bli kul att träffa dom :)
Snart ska jag gå och möta min syster Boa och så ska jag följa med henne på valpkurs med Eco :D
Bye!

Hittade min affär när jag var i Motala, hehe road :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0