födelsedags firande

Hade bara sådär en sjukligt bra fredag. Så himla glad!!!!! Vi börjar från kvällen. Prova massa kläder och när klockan blivit sju gick jag hem till hanna å träffade henne å gabbie med varsitt drink glas i handen. Då hoppar Selma, Charlotte, Saskia och Sofia fram bakom sofforna. Jäääätte söta! Vi satt å pratade lite om vad som hänt å deras utbytes år och annat. De bjöd mig på middag, Hanna&gabbie hade lagat potatisgratäng med rostbiff och herregud vad gott det var! Sen fick jag egengjord chokladtårta med daimbitar, stört gott! Så fick jag ericsaades skiva, hårinpackning, bakispiller & drinkmixarflaska! Sen begav vi oss ut i regnet, träffade simon, lindi, lindsey. Det skulle ha varit krök med annat folk men nu spöregnade det. Alla utom lindi å lindsey drog oss på fest i skarpnäck istl, med folk från förraklassen å deras vänner osv. trots lite trassel blev det en väldigt lyckad kväll som var jätte bra. Vid ett åkte jag hanna sofia gabbie simon alexi charlotte och erik hem. Sov hos gabbie. Jätte lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad att du gillade det ;)

2011-08-22 @ 19:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0