*

Goddag. Dagens händelse har varit att träffa Jennipher som jag inte träffats sen jullovet. för att vi är bäst på att träffas, märks inte det? vi gick runt i stan och hade inga pengar. Sedan skulle jag på tjejmiddag. fast så blev det icke. Nu sitter jag här, ska kanske strax dra ut menmen innan ska jag börja se på hereafter. här är jag på husbilssemester. med håret uppsat.. jajamen. selma är i en båt på götakanal därför uppdaterar icke människan. och trots allting nu tror jag icke hanna å jag kommer åka till Gbg. (lite pga mina skulder..). Kim leker livet i Afrika, jag vill också åka till ett varmtland. och min kompis ska bara ha åtta barn, tror han. och nu ska man göra det sista av sommarlovet underbart. pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0