Dagen

Idag var det sommarlov, imorgon med och alla andra dagar.

Nej men okej jag började faktiskt skolan idag :(((((
Det var inte så jobbigt just idag för jag hade en bra dag men jag vet ju att det kommer bli jobbigt sen men det tar vi då.
Vi möttes vid stationen jag och min vänner och traskade i gråvädret till den gråaktiga byggnaden som trädde fram (vår skola). Alla barnen återförenades med sina vänner och var glade. Några människor pratade i aulan men om vad får ni fråga dom.
Min s'kallade klass gick till samma rum som för ett år sedan, denna gång med en dementor mindre.
Fyra fäjjor var nya, nio saknades (?).
Vi fick ngra lappar med tidtabeller etc.
Lennert talte att vi slutade fast fel av honom. Det skulle bli grå sörja till lunch så vi gick lite veligt fram och tillbaka i skolan tills jag tea, alexandra och sarah tog våra skallar till skaft och åkte tåg långt bort ifrån allt med skolan, till ett ställe som kallas fridhemsplan. Där irra vi efter mat och hitta buffét som vi åt oss mer än mätta på, det var en trevlig stund det! Sen åkte vi tåg igen, tillbaka till det gråa.
Vi fick genomgång av årets idrottslektioner osv, var där ett tag, sparkade på en boll, sen drog jag och två till.
Hem tog halva timmen. Jag drog rätt snart. Träffade Alexandri och hennes pojke och åkte till farsta, vi gymmade :) skoj var det.
Hemma var jag så duktig så! Jag lagade middag till min kära familj helt själv! Det blev återigen supergott!! :D

Imorgon är jag så lyckligt lottad att jag börjat 08.05 med franska!! (fekke) och sen fysik (party) och engelska (kalas).
Efter skolan som slutar så sent som halv ett ska jag och ngra vänner sådär dra och bada/simma, hoppas på skojj!

Godnatt, ska sova bra! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Diggar dementor! :D

2011-08-29 @ 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0