vem vill inte ha sommar

Hej jag vill att det ska vara vecka 22!
Vill ni veta varför? Vi säger så.
Det är typ perfekta tiden då! Den jobbiga tiden med alla prov kommer vara över och typ inget kvar att göra i skolan och vi kommer typ vara lediga nästan hela den veckan förutom två lektioner. Dels är det kristihimmelfärd(?) och sen ska våra lärare på kurs xD Det kommer säkert vara varmt och soligt och väldigt nice för det är nära sommarlovet och man har bara bra saker framför sig :D
Då kan jag visa ett par sommarskor som jag köpte i Frankrike :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Guvva fina!! :D <3

2011-04-28 @ 22:16:33
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fett fina! Du får ha på dig dem någon gång så jag får se bättre ^^!

2011-04-30 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0