say something

Lyssnar på konstig musik och tänker för att jag är trött. När jag är trött så börjar jag typ sova vaken, asså typ tänka fast drömma som sömn i vaket tillstånd. Bra att veta. Jag gillar att det ser ut som sommarkväll när jag kollar ut. Jag vill gå ut, göra ngt fast samtidigt är jag så trött.

Jag har inte bloggat på länge, förlåt för det, inte för att jag tror ngn lidigt av det.
Veckan som gått trodde jag skulle bli riktigt jobbig men den har varit lite rolig, lite jobbig, lite blandad. Kemiprov yes yes, där klarställde jag nog att jag inte har kapasitet till högre om ens g men dagan innan var typ första gången jag tyckte kemi var kul, tack vare lina som förklarade på min nivå, tack Lina! :)
Igår var jag med matilda och kim. Vi lagade mat, varför kokar inte vattnet? Testa och sätt på plattan hehe det var kul. Vi såg också sveriges sämsta skräckfilm. Det var en skräckfilm på svenska för ovanlighetens skull, vi tänkte att det skulle va kul men nej nej nej den var inte det minsta bra. Vi varnar er för psalm 21! Sen var det gruppen för mig och matilda där vi träffade massa söta människor! :)

Idag det var en fredag. Jag kommer typ inte ihåg vad vi gjorde för det enda jag tänkte på var typ idrotten. Jag och Sofia höll i en gymnastiklektion, det var så mycket jobbigare än vad man trodde eller jag märkte efteråt hur trött jag blev. Under lektionen kände man liksom att man inte kunde få alla att lyssna och många hade dålig inställning och var jobbiga som småungar haha fast det var lite kul ibland hehe typ skratta åt folk, ond jag är :) Men vi gjorde iallafall en riktigt bra analys efter så det var kanonbrajää.
Sen drog vi oss till stan och drack te på waynes med tea och lea men sen hem, trött jag äro nu.


Bild från förra veckan efter idrotten, då var Benjamin med oss, kanonkul! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har saknat dina inlägg, Klant! <3 Vi var superduktiga idag! Bra jobbat, min vän! Fin bild, det blir min profilbild. Tog du fler? :) <3

2011-04-08 @ 20:54:06
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åå klant jag asså :)Ja vi var kanonduktiga!! Ja det var fler bilder men denna var bäst! <3

2011-04-08 @ 21:21:38
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Lina

Happy to help! :D Du är en rätt så rolig elev du också!

2011-04-09 @ 23:00:43
URL: http://oddoreven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0