Så som alla dagar borde vara

Tjetjetjenare bloggen! Fradag fredag :)
Idag började vi tidigt och det var inte bra för det gjorde att man var trött hela dagen så på första rasten gick vi ned i ljushallen och försökte sova ;) Lektionerna var som vanligt, ganska bra det. Jag var hos skolsyster och snackade om livet, hur man liksom mår som bäst och det såg väldigt bra ut nästan för bra (jag förfinade det lite). Jag fick också mäta och väga, det var kul fast jag är en kortis men jag hade i alla fall vuxit sen sist :P
Ingen idrott så vi slutade tidigt och därmed LOV!! :D Passande nog var det strålande väder! Jag, Lea, Josse och Sofia åkte in till stan och gick runt, åt glass och var i solen, riktigt nice. Vi spelade även lite kort på ett bibliotek och prövade massa solglasögon! Sen åt vi också på pizza hut och jag fick världens största sallad men den var god! :)
Efter det var det biodags! Jag, Josse och Sofia såg Black Swan. Det var en riktigt konstig film, jag tyckte den var bra och så till en början men sen blev den lite förvirrande så jag vet inte om jag tyckte den var bra eller dålig men se den ni om ni vill ;)
Slutsats: Dagen var kanon!! Riktigt bra! Fem av fem toasters! :D <3



Min kamera hade inge batteri så det blev inga bilder för min del tyvär :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0