virreverrirvirrvarrarerirerr

Hej bloggisen! Ibland blir det bara så att jag inte går in på datorn eller jo men blogga har jag inte gjort på ett tag. Den här veckan är ganska konstig, jag är liksom virrig känner jag eller jag blir förvirrad över vilken veckodag det är, tror jag ligger ett eller flera steg i förväg och när jag tänker något som jag ska skriva blir det inte rätt, typ blandarom bokstäverna (som inför kemin okej skriv väteklorid: CHl ...bra försök), sen tror jag också att jag har tappat bort min mobil och lagt den på konstiga ställen fast jag har den i handen eller liknande. Nu typ snurrar hjärnan, ska sova tidigt, kanske en bra idé :)

Har kollat vad vi har för prov och veckor innan sommaren och det är ju inte sådär jättelångt kvar men hittills är det 11 större saker typ prov i skolan :)
Idag hade vi mattetest, typ roligare än vanliga lektioner då det alltid är genomgång. Sen var det lunch och vi åt lax lax lax xD  Efter det hade vi franske och där skedde det såklart ngt, denna gång skrek marianne till på ett mycket märkligt sätt, jag blev verkligen rädd och ba vad håller hon på med/vad hände? Men hon hade försökt skrämma en stackars elev som satt längst fram och hade hicka. Om det hade varit jag så hade jag nog dött, typ hjärtattack! Sen var det i alla fall kemi och vi fick tillbaka våra fina prov, ja jag fick i alla fall G, mina krav är inte så höga i kemi och ja jag har inte satsat så hårt som jag ångrar lite nu men men.

Okej nog om tråk! Två dagar kvar till lovet! :D På söndagen bär det av till Frankrike, har faktiskt aldrig varit där så det ska bli superkul! :D

Nu håller jag på att somna så ska kanske vila lite, skrivs! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men syster! Måste du skriva på ett så roligt sätt!? Jag skattar ihjäl mig, på tvärbanan- pinsamt!! Haha, eller du kan fortsätta så, men jag borde inte läsa på tvären! <3

2011-04-13 @ 19:42:52
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag föredrar att läsa på diagonalen, det funkar bäst så. Fast man tycker ju olika iof. Jag skrev det bara så som det var och det var ganska roligt kan jag hålla med om :) Klump du asså <3

2011-04-13 @ 23:32:46
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0