starbbbbbbuuuuucks

Vem kom på den här dumma ordet med att man måste prioritera egentligen? Kan man inte bara få göra allt? Jag ville ju leva nu liksom. Springa och vara ute. Men nej, det är klart. Måste ju prioritera, ser ni? där kom detdära dumma ordet igen. Måste förstöra allting. Nu har man bara att vara glad för att man har fått köpa sina nya kläder. cool tröja eller vadå? (ojhej Sofia om du läser! jag letade faktiskt efter din johnnyd tröja igår men då hitta jag ingen, förlåt!) & att faktiskt om sju veckor är jag i England med Hanna. Ska man ta och återgå till den vanliga vardagen nu eller? förövrigt är jag trött. vill sova. men nejnej det får man inte. måste vara vaken till klockan sex. ska försöka få sova klockan fem. om jag går upp tidigt imorgon kanske man kan gå promenad. (oj satsare tänker ni då - ja förstår ni man har ju sina idéer, fast klockan halv fem på morgonen, är det hälsosamt att vara ute då?)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det gör inget! Vilken fin tröja du har på dig på bilden!! :D hoppas att du hade det kanonkul i Thailand! Kram<3

2011-04-28 @ 22:17:41
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0