sova drömma vakna drömma

Tjenare människor! Jag bloggar igen! Efter jag hade bloggat var jag väldigt trött och skulle vila lite,.. Jag sov till typ 9 eller lite efter! :/ jag kommer inte kunna somna nu ikväll. Vi har sovmorgon imrn så det är skönt!
Jag kommer faktiskt ihåg min dröm men det konstiga var att drömmen var så kort men ändå gick det typ fyra timmar! Jag sov liksom lite från och till så det kanske bara var den sista drömmen jag minns och jag var medvetande när den började och medveten när den tog slut.
Drömmen: Jag var i Paris och uppe på ett hus och kollade ut över staden. Någon sa att det bodde en arkitekt i ett hus man inte såg men så zoomades det in och det var ett coolt hus. Sen kom en vattenrutschbana in i bilden och rösten sa: den här har han också gjort, den är designad för allas bästa och så helt plötsligt började jag åka i den. Allt var bra tills... allt helt plötsligt blev mörkt och jag sögs in i en tunnel. Jag kunde inte ta mig tillbaka så jag började gå in i tunneln åt ena hållet. Jag såg absolut ingenting. Det var djupt vatten och inte så mycket luft så jag hade typ panik och trödde jag skulle drunkna (här började jag bli mer medveten). Jag gick så långt jag kunde och det blev mindre och mindre luft och sen kom jag längst in, det var en återvändsgränd. Jag åkte ut från rutschkanan i skolan där alla var som vanligt. Sen var det slut.
Det var lite läskigt sådär men jag är oskadd :P
Nu ska jag duscha i två timmar och sen plugga lite tills jag somnar. Fick tips på sömnmedel; kemiboken men skulle det inte funka finns det starkare grejer som fysik B. God Natt nu om jag inte har tråkigt och bloggar igen ;)

 Sov gott = dröm inte om vattenrutschbanor för det kan sluta illa även om dom ser bra ut till en början! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0