poppis

Om tre timmar är jag troligen i Mälarhöjden, om inte påväg dit. Ska träffa the girls at Olivia's place. Skulle hyra film, yeah juste. Våran planering av Ef är ju fixad i vilket fall. Så blire Torquay för mig och Hanna dåra! Straight to England. Förresten känns lite coolt att man fått vänner på ef hemsida hehe, varit medlem i en halvtimme kanske?  btw en ny danskkompis på facebook (lite cool som känner tre danskar totalt faktiskt). Åh vad jag skryter. nej men snart har jag två vänner på mitt ef konto (liksom hanna och någon jag inte känner). f1 tufft! Nej men kvinnor, nu ska jag göra mer history, och reformation - fan vad roligt liksom, tre uppsatser och 8 loggar denna veckan, men vadå det ska väl klaras av? ajde peace då som vi säger på söder. (hoppas ingen människa jag inte känner läser detta nu för dåååååå kommer de tycka jag är totalt efterbliven. stackars mig)  

 history ya know.
Enhanced-buzz-19468-1297223204-2_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0