pluggaa

dagens upptäckt: man kan bli hur glad som helst för ett betyg, alltså, hur glad som helst så man nästan börjar gråta. Ohyes yooooooooooou heard me. Nej men usch vad töntigt att men satsar på science alltså! (har ju i förut  fattat nada, och hatat det, men nejdå, gonna make it! fast okej snart äre bara slutprovet kvar (alltså allt man lärt sig under denna terminen - prov) tagga. Ah jo juste, redovisa, eller nej jag menar KUNNA UTANTILL om DEN ARABISKA REVOLUTIONEN ELLER SKOLANS KULTUR PÅ FRANSKA I 7 - 10 MINUTER. FAN VAD ROLIGT! nej men en dag kvar i skolan, sedan sååå soooooooo loooooooong !!!! Nu ska jag göra tredje uppsatsen för veckan, historia, reformationen, aaaaaaah vad roligt, jag dör så kul jag ska ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0