Onödigt nödvändigt (gästblogg)

Ne men tjeeenare. Medan lilla Matildatjejen hänger nere i Thailandet var det ju tänkt att jag skulle kika in här lite. I alla fall, jag är Olivia. Har skrivit här någon gång innan om jag inte minns fel. Men min hjärna funkar inte riktigt som vanligt, det är ju lov och sånt då kopplar man bort alla smartenheter i hjärnan (inte för att jag brukar ha såna, så går ryktet iallafall). Men kära barn man ska inte lyssna på rykten. Ne nu tappade jag bort mig, brukar ofta hända att jag bara babblar på och vet inte vad jag pratade om från början och då tröttnar alla på mig och ingen vill lyssna... Och sen blir folk sura när jag försöker säga vad jag skulle sagt från början och bara ber om en liten ynka sekunds uppmärksamhet men förgäves... Då är det försent och jag är dömd till evig tystnad. Och nu har jag gjort det igen! Matilda hänger som sagt i Thailand och det är tomt här hemma utan lillskiten. Kom hem! Annars så är det ju lov dårå. Jag jobbar på. Och i helgen såg jag black swan. Herregud jag tror aldrig jag har varit så tagen av en film på bio förut. Och så rädd! Jevlar anamma, fy sjutton vad obehaglig den var. Men jäkligt bra. Det var ungefär allt jag har att säga för stunden. Ypperligt intressant. /Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0