now everybody, shoot me through the head.

Nu måste jag bara säghär. Jag tror inte ni fattar hur sjukt snyggt jag tycker hennes hår är! Och hur mycket jag vill ha det. & att jag velat ha hennes hår i över ett år, två år tror jag faktiskt. Men nu går ju såklart massa emot mig "du kommer inte passa i det..". fudge. men jag vill ju passa i det! dumma människor. jag funderar på att trotsa alla, eller om jag ska bara vara halvtråkig & köra snelugg (och fyfan där kom min oinspererade fantasilösa tråkiga sida fram. dö). BLINKANDE LAMPA! JAG FICK EN IDÉ! jag ska göra hälften sne lugg men mer åt helsne lugg (som hon har). ah okej. lite sämst är väl att jag tror blondiner passar bättre i detta. och det finns inte på världskartan att jag blonderar mig satt eh ah. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0