non je ne regrette rien

Hej igen!
Tänkte blogga ett vanligt inlägg också, inte långt om paris.
Igår så gick jag ut och skulle jogga, då insåg jag hur dåligt jag låg till! Inte bra, jag sprang till tanto men sen mådde jag illa och gick hem. Att gå är mycket skönare! Det är ju så himla skönt väder nu så man vill bara vara ute egentligen! :) Mitt långsiktiga mål är att få bra kondition så jag kan springa typ hur långt som helst utan att bli så ansträngd. Typ som pappa, han springar ganska ofta och väldigt långt utan att tycka det är jobbigt.
Mitt kortsiktiga mål är att jogga en gång i veckan eller ngt.
Mer igår då, jo jag städade mitt rum och packade upp allt och pratade med Sofia i tele. Vid sex så kom farmor, mormor och moster. Vi åt god mat och fikade och hade trevligt. Dom gick ganska sent.
På kvällen gick det en film om edith piaf, lite passande när jag precis varit i frankrike ;) Såg lite i slutet bara.
Inte kul natt.
Idag då? Fint väder men jag sitter inne. Har bara suttit vid datorn och inte orkat klä på mig ens. Idag ska bli en pluggdag för jag har mycket att göra.
Imorgon ska vi typ besöka lite andra släktingar på dagen sen får jag se om jag träffar Lea också :) Kanske ut och  plugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0