men ska du gå, säg mig vadå, ska vi ta sällskap?

"Vi tar det soft och blundar för det är sommar tider". Jag tycker sommaren är påväg, jag menar skinnjacka hallå? Ja, sommaren är påväg. That's it. & jag vill ha en typ underbar sommar. Jag hoppas på allt. Men om en vecka, vet ni vad jag gör då? Jo jag badar i havet, och steker i solen. Jag ska ladda ner in massa låter i ipoden. Det ska jag - (plugga) . Har lite för ont i halsen just nu bara. Fick vara kvar på idrotten för att skrika (eh japp, hehe tycker inte om idrott). Annars var det dagen bra, trots att jag fastnar på annat i min tankar. puss.
Tumblr_lijk6vxdys1qak4jbo1_500_large 

Den här ÄR sommar. Varning för svenskrapp (lindsey).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0