Jag förstod typ lite på kemin idag för första gången på väldigt länge

Hej på er! Jag har inte bloggat mycket jag vet men det är inte så att jag inte vill utan bara så att man typ inte har tid och jag försöker att plugga inte idag dock men men ska ju bara öva inför ett idrottsprov till imrn (teori).
Jag gillar inte den här tiden på terminen, det är för många saker på en gång! Jag måste typ sitta hemma efter skolan imrn på en fredag för att plugga! Det som gäller nu är KEMI!!! ;( Hur kan man hata ett sånt roligt ämne...nooooooooooooooooot Men jag måste få G och det skulle vara kul om jag helt plötsligt bara fattade allt och fick VG men det är inte möjligt tyvär. Åh nej jag börjar bli trött, det märker man när det blir ointressant men vi slutade liksom 20 i fem och hade kemi två ggr och jag trodde att jag skulle redovisa på samhällen så jag oroade mig och var nervös i onödan :/ (anledning till trötthet).
Imrn funderade jag på att träna innan skolan bara för att vara lite cool, det skulle vara kul men jag är inte en morgonmänniska! Vi får se hur det blir med den saken.
Vill ni veta ngt mer intressant?  Jo pjäxa och kötta är fula ord!

Shhiitt hur mycket liv får man ha som skriver ett sådanthära inlägg?

H E J D Å !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0