ingenting

Tänkte visa några fler bilder från paris eftersom bilderna från det andra inlägget var från lilla kameran där det inte fanns lika många och bra bilder men tyvär så ville inte min dator sammarbeta med just det minneskortet men dom andra funkade :S Aja här är två bilder i alla fall från dag 5:


Centre Pompidou


En kyrka nära shoppingstället och ett huvud av sten

Intressant.
Hur gick det med pluggandet idag då Hanna?
Inte så bra av olika anledningar, har tagit det lugnt idag typ halvsovit för att jag inte orkat ngt annat och det gjorde min hjärna seg. Jag läste de två första kapitlerna i kemiboken, grattis dom var helt onödiga för det stod inget viktigt inför provet. Jag hade i alla fall en tanke om att läsa hela boken eller från början till dit där vi är.
Det skulle vara bra om jag gick upp tidigt imrgon men samtidigt vill jag inte gå och lägga mig, jobbigt läge.
Ingen mer blogg för idag i alla fall, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0