hej

En grupp är inte komplett utan alla dess medlemmar.
Djuptjej.
Jag har spenderat min friedday genom att läsa bloggar.
För det kändes tråkigt att plugga renässansen.
Jo nu vill jag kalla mig duktig, jag äter alltid. alltså. även om jag inte är hungrig.
det är liksom vad man längtar efter när man sitter på skolans lektioner,
snart är det lunch eller snart får jag gå hem och äta!
Men igår, då lyckades jag bara äta frukost, lunch och middag
och idag åt jag nyttig efterrätt istället för mat, liksom frukt.
fast sen ville jag ha macka och då åt jag det (ni antecknar va?)
men åt inte båda mackorna, för alltså, var tvungen att ha saltsmör.
Smör med extrasalt måste vara det äckligaste som har uppfunnits.
Alltså, svenska folket. köp inte saltsmör. det är äckligt.
jag kom på att jag låter som ett anorexiabarn, men det är jag icke
en vanlig dag för mig är typ, jag är inte hungrig men whut the hell
en macka är bra för mig (sen är det så gott så  jag brukar äta sju till
och sen middag och sen lite senare lite mer mat.
och jag äter mycke lunch på dagen också & frukost hehe.
Matvanor vetni. Nu ska jag se Luftslottet som sprängdes.
SKulle ju pluggat men sedan såg jag film och sen pratade jag med fina lindiwe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0