gullviva

Hejsan Bloggen med stort B!
Jag sitter nu och dricker te och jobbar på min samhällskunskapsredovisning. Jag ska skriva om historia och konsekvenser om konflikterna i Algeriet. Jag sitter och försöker få ihop ngt av mina anteckningar från filmen och lotsas att det är jättebra historia. Jag är lite ledsen för jag kommer inte ihåg vad den där bra sidan hette där dom förklarade bra, tror pappret är i skolan.
Mitt rum är kallt för elementet vill inte fungera så här sitter jag med tjockiskläder men det är mysigt. Jag börjar bli trött nu och det är bra, kanske kan få sova normal sömn inatt ;) Vi börjar tidigt imrn, onödigt men vi har ingen idrott däremot så vi slutar tidigt :D tummen upp på den.
Juste sen är det ju lov men det känns inte bra. Ska till frankrike och det ska bli kul men det är så mycket plugg som måste göras som jag redan nu vet att jag inte kommer göra :/ typiskt. Imrn ska jag till skolsyster och samtala lite och få reda på längd och vikt, roligt roligt.
Klant jag är eller just var, skulle dricka te men liksom det kom allt på en gång så mina kläder fick en liten dusch men japp kul inlägg detta.
Jag tycker ni ska sova gott så gör det! Hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: Lea

Fast whut? länk på fronter? hihi :P vad har du gjort nu hanna? XD och 11.25, 11.55 same shit ;)

2011-04-15 @ 07:21:42
URL: http://blackkey.webblogg.se/
Postat av: Lina

Du kommer säkert göra en jättebra redovisning :)

En aning klantig där kanske.. hehe :D

2011-04-15 @ 15:26:30
URL: http://oddoreven.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja Lea det finns länkat där ;) Det är bra att du tycker att det är samma sak, jag tror lärarna också tycker det så det gör ju inget om du tar den sena tiden :P



Tack Lina, vi får hoppas på det bästa (att jag pluggar och är förberedd)! Ja jag är en klant iblan ;)

2011-04-15 @ 22:34:09
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0