godnattinlägg

Ska nog sova snart för det är bra att sova tidigt även om det är helg och är man trött så är man :)
Jag har inte riktigt insett att det är lov men det kommer väl. Imrn är det lördag, förrförra lördagen försökte jag lura pappa att jag hade sovmorgon men den gick han inte på då det aldrig är skola på helger men då var jag så trött när jag skulle gå upp och fira.
Denna lördag ska jag sova ut lite mer men ändå försöka gå upp ganska tidigt och då ska jag packa eller plugga innan det är akrobatik. Efter akrobatiken ska vi vänner ses! Hoppas det är fint väder för då är jag as taggad för picknick eller bara chilla i solen! :D
Sov gott nu alla fina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0