farväl

Tjenare!
Idag har varit en mysig dag :) Jag sov inte bort all tid innan akrobatiken för en gångs skull. Jag och min kära moder åkte till sickla för att köpa skor till oss. Jag köpte två par skor, dels ett par coola reebok som har sån där funktion att man tränar ben och rumpa när man går och dels ett par mer vanliga tygskor :)
På akrobatiken hade vi vikarie och det var tråkigare än vanligt, lektionen kändes kort och vi gjorde mest massa konstiga rullningar som såg coola ut när han gjorde men när jag gjorde slängde jag mig bara på ngt konstigt sätt på min stackars axel som gjorde ont!
Efter akrobatiken blev det roligt. Jag träffade mina kära klasskamrater, Lina, Lea, Alexandra och Sofia. Vi handlade lite fika och begav oss till tanto. Där satte vi oss på en filt och åt och såklart spelade lite kort. Sen gick Sofia men vi andra satt kvar och pratade och hade mysigt tills solen började försvinna och det blev kallt. Men för att försöka rädda oss så sprang jag och Lina och köpte varm choklad som vi värmde oss på och klarade oss på ett tag till (Lea du är skyldig mig 20:- btw). Efter det begav vi oss till ett fik för att gå på toa men vissa av oss fikade också ;) Sen tänkte vi åka hem till mig men mina föräldrar gillar att vara emot mig så inprinsip utan anledning sa dom att vi inte skulle bli insläppta så då blev alla tvugna att åka hem :/




Hemma har jag gått i mina skor och gått och handlat pizza och lekt cool.
Jag hade perfekta planen för mittt pluggande och nu blev jag lite ledsen för att jag inte följt den fast nää jag hade en toppendag så det så.





Imorgon bär det som sagt av till La France och det ska bli skitnice! Jag ska sova nu strax för jag är sååååååå trött! Det kommer nog inga fler inlägg förrens nästa lördag så Hejdå alla och ha det bäst i vilket land ni än befinner er i!! :D <3 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer att ha det underbart! Hälsa Paris från mig! <3 <3

2011-04-17 @ 14:48:44
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0