bring you up

mitt humör har varit upp och ner. hej jag är super lycklig! och hej jag vill bara glömma allt. ja ungefär så. sov sju igårkväll och gick upp fem imorse. träffa Gabbie klockan sju och gick promenad med henne på morgonen och sedan blev det ivägkörning till skolan. Det var kult att vara tillbaka och folk vara skit söta och sa att jag hade klippt mig fint och att jag såg jätte annorlunda ut. men sen på håltimmen blev det mer prat om typ "fattar ni att om vi inte klarar bra betyg i denhär skolan så kommer hela framtiden vara förstörd?" och ja. jag tror ingen fattar vilken press vi har i skolan. södralatin är mer chill och den är en av svergies svåraste typ. skit också. fel val - check! Slutade med att jag gick hem på grund av trötthet och huvudverk och sa saker som typ "ska gå till mitt rum nu" när jag menade administration. duktigt. sedan blev det väl internet som gällde fast jag absolut inte har tid med det. ska slänga i mig något att äta och sen sova. orkar inte äta mycket längre, men det är ju bra, slipper man tänka på vikten. oj jäklar kom precis på att jag inte ätit sen lunch klockan elva, och igår åt jag inget heller typ. ahja. nu ska jag sova. man måste ju passa på att få sova i en riktig säng när man tänker att mitt framtida jobb kommer inte existera utan får sova på gatan så. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0