hemma lördag :O

Just nu sitter jag och lyssnar på när Gabbie sitter och sjunger i hörlurarna, så det är nice. Smsar även med min KOMPIS! haha någon människa jag var på typ krök hos för två veckor sen, men han är trevlig så det är nice! Sen så är jag hemma första lördagen på veckor. Haha, jag är aldrig hemma fredag eller lördag kvällar. Igår, i fredags drog jag först till Mickis men fick sött förslag om att åka hem till en kompis, eller aah han har jag också bara träffat en gång men ialf, så skulle jag träffa lite folk med honom typ, men så blev det inte eftersom jag drog t mickis med hanna. och träffade hennes kompis Mella där. Sen skulle vi på fest men det failade ju för vi hamnade först i en typ knarkarkvart typ där dom kände människor. men sen kom vi till "festen" tolv, men då ville dom dra direkt och så sen drog åkte vi bara t mickis, hanna å jag hämtade våra grejer och åkte hem. sedan fick jag höra lite om Gabbies klass fest, vill nog också ha klassfest, fast nä, skulle skämma ut mig x)

Jo men nu ska jag övertala någon att se en bra film med mig och fortsätta smsa med min kompis hihi. och ska äta glass och popcorn och te! fett nice , lite taggad alltså. 

Imrn ska jag plugga som en galning, och kanske träffa Hanna å Kim och vill träffa Gabbie, vi får se hur det blir . Troligen sitta hemma och plugga som in i helvete :(

Pusspåer ! <3

 
(från Inter House Competion i Onsdags, alltså bara på king house - mitt house )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0