jag har en bra idag

JAG ÄR SJUKT JÄVLA GLAD FAKTISKT.

SJUKT. Jag har hittat en jävligt vädligt underbar person som typ ah jag vet inte är underbar och så snäll, aldrig träffat en som han faktiskt. nu låter jag kär. det är inte grejen. men bara så ni vet. fett underbart faktiskt.

Jag är hemma från skolan, idag hade vi INTER HOUSE COMPETION. och vem tror ni vann?! KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING HOOOOOOUSE ! (mitt hus)

WHICH HOUSE?! KIIIING HOUUUUUSE !!!!!!!!!!!!!!
sådär håller vi på, alltså sån jävla skolanda vi har, jag älskar denhär skolan i stortsett! folk är jävligt underbara, folk är så angagerade och jag tycker verkligen om min klass! så underbara människor man träffat! Jo men det är väldigtväldigt nice!

Förresten idag så efter franska och leadarship lektionen (som vi på en del av den sjöng på)
vänta jag tar det från början;

Började dagen med att jag blivit en liten tidsoptimist och bara tar mindre och mindre tid t mig på morgonen, iof sover jag längre men ändå, jag kom till skolan och hade franska, det gick ändå bra, men jag och min klasskompis gjorde en liten bluff och skrev samma meningar som vi sedan fortstod att vi måste lämna in, så jag fick göra nya men det var okej! efter hade vi leadarship, men då fick vi istl gå t aulan och öva på att sjunga lite, men vi övade bara två ggr sen gick vi till lektionen och såg på film, den är bra och heter "Good will hunting". Sedan hade vi lunch och sen gick jag, olivia, alva och lindsey och Lindi hem till mig och backade kladdkaka och jag bytte om till röda/vita/svarta kläder plus min kinghouse slips som jag fick köpa idag! och alla har dendära fina slipsen så det är väldigt nice! vår kladdkaka blev lite väl rinnig men den var god ändå, så sen sprang vi tillbaka till skolan och efter några minuters väntan gick vi till Åsö och snodde deras Aula och där blev jag fett nervös haha, men sen så när vi sjöng som tredje huset, och man stod uppe med 195 andra människor på scenen så vare lugnt. Vi sjöng "don't stop beliving" och i slutet så vann vi allt. sjukt jäkla glad blev jag då, och sen när jag promenerade hem började jag snacka med tre tjejer från min parallellklass och dom var trevliga så det var också jätte mysigt.  nu väntar jag på att underbara jennipher ska ringa mig och att jag ska fixa glass & te!



Selma är ju somsagt borta i Frankrike så hon uppdaterar inte vi vet, Och Hanna och jag vet jag faktiskt inte varför vi inte uppdaterar, men vi känner inte för det riktigt och så glömmer vi men i vilket fall så i det vi har gjort på helgerna är bara fest/chillkrök, skit nice och hittat väldigt trevliga människor så kärlek till dom, i helgen blir det typ sammasak, men jag har matte och franska prov nästa vecka så måste plugga lite, och en essay (uppsats) inlämning så jag måste egentligen börja nu, för imrn ska vi ha gjort ett utkasst på allt.. jag har inte börjat... fett kasst.. menmen ! man lever livet. PUUUUUUUUUUUUUUSSSSSS





Alva, Olivia, Lindsey och Lindi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0